وبلاگ عــــــــــــــــطـــــــــــش

وبلاگ عــــــــــــــــطـــــــــــش

وبلاگ عــــــــــــــــطـــــــــــش

وبلاگ عــــــــــــــــطـــــــــــش

ای معتکف منزل معشوق معراج مبارک

اجرتون در تسلای دل حضرت زهرا با امام زمان
محرم امسال من با سالهای قبل من دوفرق داشت امید وارم اولیش نصیب همتون بشه دومیش نه
اما اولیش ...
امسال محرمی رو دارم تجربه میکنم که قسمت شده قبلش زیارتش امید وارم تا ظرفیتش رو ندارید مشرف نشید خدا شاهده این رو نه واسه ادا میگم بلکه همه اونایی که مشرف شدن کربلا و یه کم دل دادن همینو میگن چرا
چون فراق را امید وصال است ووصال را بیم فراق
روضه هایی رو که میشنوید من  دیدم من جای قدم قدم های زینب(س)را دیدم دنبال حضرتش تو اطراف خیمه گاه دویدم تل زینب رو دیدم از اونجا خیلی چیزا معلومه مقام کفین مقام علی اکبر مقام علی اصغر و...  فاصله خیمه گاه تا القمه رو وجب به وجب با ساقی حرم طی کردم از میدان مشک با حرم وداع کردم تو مقام کفین از این که دو دست دارم خجالت کشیدم سینه خیز و به صورت کشان تا قتلگاه رفتم . تو خیمه گاه تو خیمه حضرت عباس که اولین خیمه هست غربت و یاوری رو احساس کردم   دوری ازسالارم رو دارم احساس میکنم ترس از ندیدن دوبارش داره آبم میکنه
از ما به شما وصیت اگه نمیتونید این فراق رو تحمل کنید به زیارت از همین دور رضایت دهید تا تو یه همچنین ایامی هی نصفه خوابشو نبینید و روزگارتون سیاه نشه
ولی دومیش.......
ظاهرا از سر اون سفره ای که نشسته بودیم داریم بلند میشیم به علتی که نمیدونم طرز سفره داری مقبول نشده و این سفره داره جمع میشه
خیلی حرفا دارم که تو گلوم گیر کرده و جاش همونجا خوبه گلایه هایی که از هم سفره ای هایم دارم حرفایی که تو دلا جا نگرفت درخوات هایی که زمین خورد رویا هایی که جامه عمل نپوشید برادری هایی که پا نگرفت دلایی که به هم اخت نگرفت و .........
خب رزق ما هم همین بود . شکر! 
صادقانه و برادرانه از همتون حلالیت میخوام خوبی که ندیدین ولی بدی ها و کوتاهی های زیادی رو تحمل کردین که مممنونم هیچ عذری ندارم و نمیارم دیوار ما کوتاه و گردنمان باریک.خوشا به حال اونایی که از این سفره هرچند ساده و کوتاه بهرشونو بردن 
اونایی هم که از دست دادن یه کم فکر کنن . به فکر کردنش می ارزه.
مخلص کلام
 
الوداع 
نظرات 4 + ارسال نظر
سبکبالان سه‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 03:38 ق.ظ http://sabokbalan.persianblog.com

مطلبتو خوندم اولیش به دلم نشست ولی از دومیش دلم گرفت چرا انقدر دمق مگه چی شده بیشتر با ید توضیح بدی شاید به این تلخی هم نباشه
اگه کاری از دست ما بر میاد بگو

غریبه جمعه 7 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 08:55 ب.ظ

چرا با انقدر انده از مطلب دوم یاد می کنید

نوریان جمعه 7 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 09:12 ب.ظ

من که همش در انتظار آینده بودم تا از این سفر پر برکت چیز بیشتری رزق ما شود ولی افسوس که جوانی کردیمو ...
و حلا پشیمان که چرا استفاده نکردیم
از وقتی که این خبر به من رسید خیلی در فکر فرو رفتم که ما جوانی کردیم چرا سفره را جمع کردند ما در آمدیم چرا سفره را جمع کردن خلاصه. حلا مسئولیت شما کمتر شده و از بابت خوشحالم ولی از جهات دیگر بسیار اندوه گین انشائ الله اصرات این سفره حفظ می شود التماس دعا

نوریان جمعه 7 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 09:17 ب.ظ

منظور از آینده یعنی زمان مناسب در استفاده بر سر این سفره نه سفره دیگر
لطفا اگر می شود اقراد این سفره را فراموش نکنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد